گزارش های فنی

دانلود فایل اکسل محاسبات گازهای طبی

با استفاده از این فایل اکسل می توانید محاسبالا تعیین ظرفیت گازهای طبی مورد نیاز برای بیمارستان ها را با توجه به تعداد بخشهای بستری و … در هر بیمارستان محاسبه نمایید. گازهای طبی در تاسیسات بیمارستانها از جمله در اتاقهای عمل و …. بسیار حائز اهمیت هستند. استفاده از این فایل توسط مهندسان تاسیسات اکیدا توصیه میشود و کار محاسبات آنها را راحتتر می نماید.

دانلود فایل اکسل محاسبات تهویه مطبوع مبحث تهویه پارکینگ ماشین

با استفاده از این فایل اکسل می توان محاسبات تهویه مطبوع مبحث تهویه پارکینگ را طبق استانداردهای رایج مانند ASHRAE انجام داد. استفاده از این فایل اکسل برای مقاصد آموزشی و انجام محاسبات پروژه های تهویه مطبوع اکیدا توصیه می شود.
عدم توجه به تهویه مناسب پارکینگ ها مشکلات متعددی را در پاساژها و مراکز خرید ایجاد می نماید. مخصوصا موضوع تامین هوای تازه برای پارکینگها می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دانلود فایل اکسل محاسبات تهویه مطبوع مبحث تعویض هوا air change

با استفاده از این فایل اکسل می توان محاسبات تهویه مطبوع مبحث تعویض هوا را طبق استاندارد های رایج مانند ASHRAE انجام داد. ایتفاده از این فایل برای آموزش و یادگیری دانشجویان و انجام محاسبات پروژه های تهویه مطبوع توسط مهندسان HVAC اکیدا توصیه می شود.

دانلود فایل مرور مقالات پژوهشی درباره توربولاتورها یا تولید کننده های آشفتگی در کلکتورهای خورشیدی به زبان فارسی

در این فایل 67 صفحه ای مروری بر 60 منبع موجود تا سال 2022 در زمینه آشفته سازها یا توبولاتورها در کلکتورهای خورشیدی انجام گرفته است. مطالعه آن برای افراد علاقمند به افزایش راندمان کلکتورهای خورشیدی و تهیه سمینار و نوشتن پایان نامه در این زمینه اکیدا توصیه می شود.

دانلود جزوه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمان -معماری

در این حزوه 39 صفحه ای نکات مهم و کاربردی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمان به همراه عکسهایی از نحوه اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی وجود دارد. مطالعه آن برای اکثر دانشجویان علاقمند به اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی توصیه می شود.

دانلود پروژه درسی حل عددی معادلات ناویر استوکس دوبعدی برای جریان داخل محفظه (cavity) به روش حجم محدود در اعداد رینولدز مختلف

در این پروژه به حل معادلات ناویر استوکس دوبعدی برای یک محفظه Cavity مستطیلی شکل با ابعاد 1 متر در 1 متر (مربع) با شرایط مرزی ذکر شده در صورت مسئله پرداخته شده است. حل این معادلات به روش حجم محدود و بر مبنای الگویتم سیمپل انجام شده است. گسسته سازی جملات جابجایی بر مبنای طرح های عددی آپ ویند مرتبه اول، هیبرید، نمایی و پاورلا (به شرح موجود در کتاب پاتانکار) بوده است. کد کامپیوتری تهیه شده برای محفظه های مستطیلی با ابعاد دیگر نیز قابل استفاده است.
درفصل 1 صورت سوال پروژه، در فصل 2 شرح مسأله، فصل 3 معادلات و فرم گسسته سازی شده آنها و روش انجام گسسته سازی، در فصل 4 روند حل مسأله، در فصل 5 نتیجه گیری و جمعبندی نتایج و در انتها کد نوشته شده در محیط فرترن آورده شده است.

عنوان گزارش:
حل عددی جریان سیال تراکم ناپذیر داخل یک حفره (CAVITY) مستطیلی شکل
در اعداد رینولدز 100 و 250 و 500 و 1000 به روش حجم محدود

فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: شرح مسأله
قصل سوم: معادلات و فرم گسسته سازی شده آنها و روش انجام گسسته سازی
فصل چهارم: روند حل مسأله
توضیح و شماتیک الگوریتم حل
تحلیل نتایج بدست آمده
کانتورهای مؤلفه های سرعت
همگرایی و ارضاء معادلات بقا
فصل پنجم: نتیجه گیری و جمعبندی نهایی
منابع و مراجع
متن کد کامپیوتری
تعداد صفحات گزارش فارسی تایپ شده 26 صفحه و متن کد کامپیوتری که در انتهای گزارش آورده شده 38 صفحه می باشد (مجموعاً 64 صفحه)
هر دو فایل word و pdf در فایل زیپ موجود روی وبسایت وجود دارد.
مشاوره دربارۀ هرگونه استفاده از مطالب این پروژه و ران گرفتن کد کامپیوتری و تغییر یا توسعۀ آن رایگان می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق منوی تماس با ما در وبسایت (از طریق ایمیل یا واتساپ) اقدام فرمایید.

دانلود گزارش فنی انگلیسی پیش بینی عددی جریان، انتقال حرارت، توربولانس و احتراق ( Selected Works of Professor D. Brian Spalding )

در این گزارش فنی تعدادی از کارهای منتخب پروفسور اسپالدینگ در زمینه محاسبات عددی پیشرفته ارائه شده است. مطالعه آن برای دانشجویان علاقمند به دینامیک سیالات محاسباتی (روشهای اختلاف و حجم محدود) با تحصیلاتی در حد کارشناسی ارشد و یا دکترا قویاً توصیه می شود.

دانلود گزارش فنی فناوریهای تبدیل انرژی Energy Conversion Technologies

In these and subsequent notes, we will describe the
infrastructure that is available to be considered in the
generation and planning functions. We classify this
information by
•Energy conversion, transport, and storage
•Technologies available now, and those likely to be
available in the future.
در این پاور پوینت درباره فناوریهای تبدیل انرژی صحبت شده است.